Saksbehandling
Vi trenger flere dyktige barnevernskonsulenter til vikariater og oppdrag innen saksbehandlingstjenester
Om stillingen
Kvalifikasjoner – saksbehandling
Meget god kommunikasjon og fremstillingsevne, både muntlig og skriftlig
God relasjonskompetanse og evne til å skape tillit
Gode referanser fra tilsvarende arbeid
Plettfri vandel
Førerkort klasse B og disponere egen bil
Egenskaper
Du har høy grad av selvstendighet og ansvarsfølelse
Du har meget gode samarbeidsevner
Du liker nye utfordringer
Du er en god relasjonsbygger
Du er opptatt av kvalitet og service
Du er ryddig, pålitelig og strukturert
Vi tilbyr
Tilhørighet i en etablert bedrift med bredt offentlig nettverk
Konkurransedyktige betingelser
Trygge oppfølgingsprosedyrer i alle oppdrag
Faglig fellesskap gjennom konsulent treff, arrangementer og intern faglig digital plattform
Fleksibilitet og variasjon i oppdragene
Faste kontaktpersoner
Fagoppdateringer gjennom kurs og webinarer
Heltid/deltid
Vi søker konsulenter til oppdrag snarest. Ta kontakt med oss for mer informasjon ved å ringe Avdelingsleder Lene Skauen Bergh, på e-post: lene.skauen.bergh@barnevernkompetanse.no gjerne med CV eller fylle ut utdanning og erfaring kort i kontaktskjema via siden: “jobb hos oss”.
Om Barnevernkompetanse AS
Barnevernkompetanse tilbyr tjenester til det kommunale barnevernet. Vi har hovedkontor i Oslo med medarbeidere i mange kommuner landet rundt. Barnevernkompetanse har vært en stabil leverandør av barneverntjenester siden år 2000 og har kunder i alle landets fylker.
Barnevernkompetanse tilbyr tjenester innen bredden av barnevernfeltet, og vi utvider stadig våre tjenesteområder både faglig og geografisk.
Spørsmål om stillingen?
Ta kontakt med:
Avdelingsleder
Lene Skauen Bergh
Avdelingsleder
Tone Grøstad